Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

  • Voor 17.00 besteld, morgen in huis
  • Professioneel advies
  • Veilig betalen
  • Gratis verzending v.a. € 49,-

Klachten

Klachten

Aller eerst onze oprechte excuses! Uiteraard doen wij onze uiterste best om het volledig naar je zin te maken. Helaas lukt dit niet altijd en vaak ben jij als klant hier de dupe van.

Hoe nu verder?

  • Uiteraard horen we graag waar je tegen aan loopt. Dit kan het snelst door te mailen naar info@aloeveraplaza.nl. Wij zoeken dan naar een geschikte oplossing. Uiteraard kan je ons ook een bericht sturen via Facebook. We proberen de klacht binnen 1 werkdag op te lossen.
  • Komen we er samen echt niet uit dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie